Bestelproces

Bestellen

Klik bij het artikel van je keuze op de ‘bestel nu’ knop.

Vul je gegevens in en kies je betaalvoorkeur.

Rond je bestelling af door op 'bestelling bekijken' te klikken.

In de stap die volgt, kun je de bestelling nogmaals controleren voordat je deze definitief plaatst.

In de kassa maak je zelf de keuze of je veilig en vertrouwd vooruit wilt betalen met iDEAL of dat je wilt betalen bij aflevering (dit kan contant of middels PIN bij de bezorger).

 

Betalen

Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW en exclusief bezorgkosten.

Je kunt je bestelling op de volgende manieren betalen:

- iDEAL: veilig online betalen via je eigen bank (ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS bank, ASN)

- Paypal

- Bancontact / Mrcash (handig vanuit Belgie)

- Pinnen bij aflevering

- Contant betalen bij aflevering

 

Orderverwerking

Je bestelling wordt direct verwerkt in ons ordersysteem en je ontvangt, als bevestiging, direct een e-mail uit ons ordersysteem. Mocht je geen bevestigingsemail hebben ontvangen, dan raden wij je aan om de mailbox ongewenste email te bekijken. Ons team draagt zorg voor de verdere verwerking van je order.

 

Bevestiging levering

Ons team neemt altijd telefonisch contact met je op om de levering voor de volgende dag of een andere leverdatum door te nemen. Indien gewenst, kan in gezamenlijk overleg, altijd een gewenste (andere) leverdatum afgesproken worden.

 

 Levering binnen 48 uur 

Als het gevraagde artikel op voorraad is én je bestelling is voor 14:00 uur bij ons geplaatst, dan wordt je bestelling zo snel mogelijk bij je afgeleverd. Natuurlijk nemen wij eerst contact met je op om de daadwerkelijke leverdatum en levertijd te bevestigen.

 

Betaling bij levering

Onze transportteam brengt de producten bij je aan huis. Betaling is mogelijk vooraf via IDEAL, Paypal, Bancontact / MrCash of bij aflevering middels contante betaling of PIN. Voor achteraf betaling brengen wij € 6,95 administratiekosten in rekening.

 

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. 

 

Garantie tijdens levering

Mocht (om wat voor reden dan ook) bij aflevering het artikel beschadigd zijn dan zal, in overleg met jou, het artikel mee retour genomen worden of wij maken een afspraak om het artikel bij je om te komen ruilen. In de ‘Algemene Voorwaarden’ tref je de verder geldende garantievoorwaarden aan.

 

Afwezig bij levering 

Mocht je, ondanks gemaakte en bevestigde afspraak, niet aanwezig zijn op de datum en tijd dat ons transportteam het door jou bestelde komt leveren, dan maken wij een nieuwe afspraak met je. Dit is echter voor beide partijen logischerwijs niet wenselijk. In sommige gevallen wordt, in overleg met jou, het nieuwe transport in rekening gebracht.

 

Vragen?
Als je nog vragen hebt zijn wij op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 17.00 uur, te bereiken op tel nr. +31(0)88-122 5000 of stuur een e-mail via het contactformulier


Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte
van de scherpste aanbiedingen.

Volg Maxshopping.nl

Volg Maxshopping.nl via social media.

Achteraf betalen via Billink

Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden accepteert. Maxshopping.nl maakt gebruik van cookies. Copyright © 2006 - 2017 - Maxshopping.nl


Gemiddelde score o.b.v. 686 beoordelingen:  8.6