Info voordat je bestelt

Bestellen en betalen

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestigingsmail en nemen wij telefonisch contact met je op om een afleverdatum af te spreken.

Bij betalen geldt: alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW.

Betalen kan middels iDEAL: veilig online betalen via je eigen bank (aangesloten zijn ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS bank, ASN), Paypal, Bancontant / MrCash of bij aflevering middels contante betaling of PIN.

 

Veilige betaalomgeving
Wij maken gebruik van een streng beveiligde betalingsomgeving: SSL. Deze Payment Security staat garant voor een veilige afhandeling van je transacties. Deze beveiligde lijn kun je herkennen aan het slotje onderin je beeldscherm. Wanneer je betaling in goede orde ontvangen is, wordt je bestelling zo snel mogelijk verwerkt.

 

Verzend- en bezorgkosten

Maxshopping.nl laat haar bestellingen door externe logistieke partners in geheel Nederland en België bezorgen. Onze transporteurs leveren standaard (groot)meubels op de begane grond af. Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. In de winkelmand zie je precies wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn, voordat je bestelling definitief is geplaatst. Voor verzending en bezorging in België worden extra kosten in rekening gebracht. Bezorging van grootmeubels (bedden, kasten, tafels, stoelen en matrassen) buiten Nederland, de Waddeneilanden en/of bezorging op een verdieping worden eveneens extra bezorgkosten in rekening gebracht.

 

A) Bezorging op verdiepingen

Onze transporteurs leveren standaard (groot)meubels op de begane grond af.

 

B) Bezorging buiten Nederland

Voor bezorging buiten Nederland wordt een toeslag berekend bij bestellingen afhankelijk van het volume van de bestelde goederen. Hiervan wordt na bestelling aanvullend een offerte toegezonden. De extra transportkosten kunnen rechtstreeks aan de transporteur betaald worden. De extra bezorgkosten naar België bedragen € 10,00.

 

C) Bezorging op Waddeneilanden

Levering van grootmeubels is standaard op het vaste land. Het vervoer van grootmeubels naar eilanden is op aanvraag.  Onze klantenservice zoekt dit graag voor je uit.

De extra transportkosten kunnen rechtstreeks aan de transporteur betaald worden.

 

Levertermijn en aflevering

Artikelen die voorradig zijn worden snel bij je thuis of op het door jou opgegeven afleveradres bezorgd.

 

Alternatief bezorgadres
Tijdens het plaatsen van een bestelling is het mogelijk een alternatief bezorgadres in te vullen. Dit doe je bij ‘toevoegingen’. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen je bestelling bij de buren te laten bezorgen als je zelf niet thuis kunt zijn op het moment van levering.

 

Zichttermijn

Voor je bestelling(en) geldt een zichttermijn van 14 dagen, deze termijn gaat in op de eerst volgende dag na ontvangst. Ben je niet tevreden, neem dan contact met ons op. Wij gaan uiteraard meteen kijken hoe we je kunnen helpen en hoe we een gepaste oplossing kunnen vinden. Je kunt, voor zover redelijkerwijs mogelijk, alle bij Maxshopping.nl gekochte artikelen compleet en in de originele staat binnen de zichttermijn retourneren, waarbij de kosten voor de retourzending voor je eigen rekening komen.

 

Indien je niet thuis bent?

Indien je op de overeengekomen leverdag of – tijdstip (je wordt door onze externe transportdienst van tevoren gebeld voor het maken van een bezorgafspraak, tenzij de producten per pakketdienst worden vervoerd) niet thuis bent, zullen afhankelijk van de situatie kosten voor herbezorging in rekening worden gebracht. Onze vervoerder maakt dan namelijk extra transportkosten in hoogte van € 51,35. Je ontvangt van de transporteur dan een kwitantie voor de extra transportkosten.

 

Indien je aan de deur een bestelling annuleert?

Wanneer je in overleg met onze externe transporteur een bezorgafspraak hebt gemaakt en vervolgens bij aflevering de bestelling annuleert, dan zullen wij de kosten voor bezorging aan je doorbelasten. Deze kosten bedragen € 51,35.  

 

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

 

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. 


Vragen?
Als je nog vragen hebt zijn wij op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 17.00 uur, te bereiken op tel nr. +31(0)88-122 5000 of stuur een e-mail via het contactformulier

Achteraf betalen via Billink

Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden accepteert. Maxshopping.nl maakt gebruik van cookies. Copyright © 2006 - 2017 - Maxshopping.nl


Gemiddelde score o.b.v. 674 beoordelingen:  8.6