Klantenservice

Kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of opmerking? Voldoet iets niet helemaal aan je verwachting? Heb je hulp nodig bij het vinden of bestellen van een artikel of wil je meer informatie over een bepaald product? 

 

Altijd een oplossing voor je klacht, altijd een antwoord op je vraag!

De medewerkers van het Maxshopping.nl team helpen je graag verder met de volgende onderwerpen: 

- Bestellingen

- Bezorgen / Afhalen

- Retourneren

- Extra services

- Voorwaarden

- Betalen vooraf of bij aflevering

 

Eventuele klachten worden uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord. Indien er geen oplossing kan worden geboden, kan je de klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Via www.sgc.nl kan je vervolgens jouw klacht kenbaar maken. 

Eveneens is het mogelijk je klacht/geschil kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform (ODR). 

 

Zo kun je ons bereiken

Per e-mail (24x7)

Verstuur hier je e-mail en we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.

E: info@maxshopping.nl

 

Per fax (24x7)

F: +31(0)88-122 5009 

 

Bellen kan natuurlijk ook

Wij zijn op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 17.00 uur, te bereiken op

T: +31(0)88-122 5000

 

Help Maxshopping.nl te perfectioneren

Met je vragen, opmerkingen maar ook klachten help je mee de kwaliteit en service van Maxshopping.nl nog verder te verbeteren. Vragen, opmerkingen en klachten kunnen tenslotte verbetering in gang zetten.

Een compliment doorgeven mag natuurlijk ook altijd.

Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte
van de scherpste aanbiedingen.

Volg Maxshopping.nl

Volg Maxshopping.nl via social media.

Achteraf betalen via Billink

Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden accepteert. Maxshopping.nl maakt gebruik van cookies. Copyright © 2006 - 2017 - Maxshopping.nl


Gemiddelde score o.b.v. 688 beoordelingen:  8.6